U bent hier:Functionele beschrijvingen > Algemeen > Mailarchivering

Mailarchivering

Onderdeel van de Prodin|Exchange Connector ...

 

Voordat u gebruik kunt maken van de mailarchivering is het essentieel dat u uw persoonlijke mailvoorkeuren in Prodin correct instelt. Leest u svp eerst de verdere beschrijving en volg hierna de instructie.

 

Instructie instellen persoonlijke mailvoorkeuren

 

De Prodin|Mailarchiver biedt u de mogelijkheid om e-mail vanuit uw e-mailclient (bv. Outlook) direct te archiveren in een digitaal dossier of op uw persoonlijke prikbord te plaatsen. U verplaatst of kopieert de betreffende e-mail simpelweg naar de door u zelf bepaalde mappen in uw mailbox. Onderstaand vindt u een voorbeeld van de mailarchivering vanuit de engelstalige versie van Outlook 2010. Onder de map 'Prodin MailArchiver' zijn een drietal subfolders gedefinieerd. De submappen 'Prodin Dossier' en 'Prodin Prikbord' zijn binnen Outlook ook toegevoegd aan de favorieten om snel te kunnen archiveren.

 

 

Prodin controleert één keer per minuut of er te archiveren mail in uw mailbox aanwezig is (houdt u er svp rekening mee dat uw e-mailclient tijd nodig heeft om te synchroniseren met de Exchange Server). Voor een gedetailleerde beschrijving van de wijze waarop Prodin de e-mail opneemt in het dossier/op het prikbord verwijzen wij u naar het betreffende stappenplan.

 

Indien de e-mail niet gearchiveerd kan worden, verplaatst Prodin de e-mail naar de 'Niet verwerkt' map en stuurt u een e-mail als waarschuwing met de betreffende e-mail als bijlage. Vanuit de 'Niet verwerkt' map kunt u de e-mail opnieuw archiveren zodra het probleem verholpen is.

 

Meer over opvolgen e-mail via de workflow ...

Meer over genereren servicemeldingen via e-mail ...

 

Wist u dat

 

 

 

 

 

Copyright © 2001 - 2023, Prodin Business Solutions B.V., All rights reserved